Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

Johdanto

Tietoja & ihmisistä

Chicago University of Social Service Administration (SSA) on määritellyt sosiaalityön ja sosiaalihuollon alat yli 100 vuoden ajan. Nykyään SSA on yksi kolmesta sosiaalityön tutkijakoulusta maailmassa. Erittäin monipuoliset oppilaamme saapuvat energialla, empatialla, älykkyydellä ja innokkaalla halulla palvella. Annamme heille vankan teoreettisen perustan, kliinisen ja poliittisen näkökulman sekä käytännön kokemuksen vaikuttaakseen merkittävästi yhteiskuntamme haavoittuvimpien ihmisten elämään.

110568_pexels-photo-1595391.jpeg

10 syytä osallistua SSA: han

Opiskelijoillamme on paljon syitä valita SSA; täällä on kymmenen parasta:

1. Suosituimmat.

SSA on yksi maailman parhaista sosiaalityön ja sosiaalisen hyvinvoinnin kouluista ja ikäisemme ovat aina pitäneet meitä yhtenä parhaista.

2. Olemme sosiaalisen työn ja tulevaisuuden historia.

Kun luet SSA: n historiaa, luet sosiaalisen työn historiaa. Koulumme perustajat perustivat kurinalaisuutta, ja opettajat, joita opit tänään, jatkavat teoriaa ja käytäntöjä monitieteisen tutkimuksensa avulla. SSA: n professorit kirjoittivat monia alan kenttätekstejä.

SSA on johtava väkivallan ennaltaehkäisy-ala, ja sillä on suurin joukko kansan sosiaalityön koulujen lasten hyvinvoinnin asiantuntijoita. Monet tiedekuntamme tutkivat ja testaavat ratkaisuja kotivierailun, lasten pahoinpitelyn, nuorten vaikutusmahdollisuuksien ja kehityksen, kouluuudistuksen, yhteisö väkivallan ehkäisemisen ja puolustamisen aloilla.

3. Joustava opetussuunnitelma.

Sinun ei tarvitse ilmoittaa keskittymää sovelluksen tekohetkellä - voit valita kliinisen käytännön tai sosiaalihallinnon keskittymisen ensimmäisen vuoden talvikauden aikana. Kummassakin tapauksessa opetussuunnitelmamme varmistaa, että kaikki SSA: n opiskelijat saavat vakaan maadoituksen molemmilla alueilla, kun he tekevät valinnaisia SSA: sta ja yliopistosta.

4. Apurahat.

Yli 95 prosenttia maisteriopiskelijoistamme saa ansio- ja tarpeeseen perustuvaa tukea. SSA myöntää vuosittain täyden ja osittaisen opetuksen. Viime vuonna 99 prosenttia apurahoista / lahjoista uusittiin toisen vuoden opiskelijoille. SSA pyrkii auttamaan opiskelijoita tarjoamalla poikkeuksellista apurahaa ja helpottamalla muita taloudellisen tuen muotoja.

5. Keskittymät kliiniseen käytäntöön ja sosiaaliseen hallintoon.

Ero SSA: n ja julkisen politiikan koulun välillä? Sanalla syvyys. Aloitamme keskittymällä yksilöön (mikro), tutkimme huipputason järjestelmiä (makro) ja kaikkea välissä (mezzo). Jokainen opiskelija keskittymisestä riippumatta saa perusteellisen maadoituksen hallintoon ja kliiniseen käytäntöön. Mantraamme on "miten se toimii teoriassa ja käytännössä?"

6. Kenttätyö Chicagon kaupunginosassa.

SSA: lla on suhteita yli 600 virastoon - ja kaikkiin Chicago-alueen vaikutusvaltaisimpiin. Kenttäpaikat sijaitsevat lähes kaikissa Chicagon kaupunginosissa ja monissa sen lähiöissä. Asuessasi ja oppimalla yhdessä maailman suurimmista kaupungeista voit luoda uusia verkostoja kahdella kenttäpaikalla - käytännön, reaalimaista oppisopimuskoulutusta, joka asettaa sinut sosiaalisen muutoksen uraan. Ammattihenkilökuntaa ohjaavat ammattilaiset, jotka ohjaavat sinua sosiaalisen työn identiteetin kehittämiseen ja menestyksekkään uran valmisteluun.

7. Sweet home UChicago: monitieteinen lähestymistapa.

Voit käyttää kaikkea mitä yliopistolla on tarjolla, mukaan lukien SSA-professorien tarjoamat luokat, jotka edustavat yli tusinaa eri tieteenalaa. Tiedekuntamme edustaa myös suurinta määrää naisia ja vähemmistöopettajia UChicagossa, joka tarjoaa monipuolisen äänen. AM-tutkinnon kattava ja monitieteinen luonne, joka vastaa MSW: tä, antaa sinulle enemmän joustavuutta ja valinnanvaraa tulevassa uralla.

8. Tee tutkimusta. Hanki julkaisu.

Mahdollisuuksia on saatavilla työskentelemään joidenkin maan johtavien tutkijoiden kanssa huippututkimushankkeissa. SSA on myös yksi harvoista sosiaalityön kouluista, joilla on opiskelijalehti päällikön opiskelijoille. Hanki julkaisu Advocates 'Forumissa.

9. Sinun urasi.

SSA: n urakonttori on erikoistunut palvelemaan SSA: n opiskelijoiden urakehitystä, tarjoamalla pääsyn vaikuttavaan ja sitoutuneeseen alumniverkostoon, työpaikkailmoituksiin, henkilökohtaiseen neuvontaan ja verkostoitumistapahtumiin, joissa tapaat ammatin johtajat. SSA isännöi myös kevään aikana Washington Weekiä, joka tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden tavata DC-alueella työskenteleviä alumneja ja vierailla eri virastoissa etsimään uraa advokaation, tutkimuksen, politiikan analysoinnin ja paljon muuta.

10. Missiomme.

Elämme tehtävämme, pyrimme kohti oikeudenmukaisempaa ja inhimillisempää yhteiskuntaa tutkimuksen, opetuksen ja palvelun kautta yhteisölle.

110569_pexels-photo-1438072.jpeg

Tehtävä ja lähestymistapa

Koulun tehtävä

Chicagon yliopiston sosiaalipalvelun hallintokoulu on omistautunut pyrkimään kohti oikeudenmukaisempaa ja inhimillisempää yhteiskuntaa tutkimuksen, opetuksen ja yhteisön palvelun kautta. SSA on yksi vanhimmista ja arvostetuimmista sosiaalityön tutkijakouluista.SSA valmistaa ammattilaisia käsittelemään yhteiskunnan vaikeimpia ongelmia kehittämällä uutta tietoa, edistämällä syvempää ymmärrystä sosiaalisen eriarvoisuuden syistä ja inhimillisistä kustannuksista sekä rakentamalla siltoja tiukan tutkimuksen ja käytäntö auttaa yksilöitä, perheitä ja yhteisöjä saavuttamaan parempi elämänlaatu.

SSA: n maisteriohjelman ohjaavat periaatteet

SSA: n opetussuunnitelma edistää yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta sitoutumalla moniarvoisuuteen, tiukkaan tutkimukseen, osallistuu monialaiseen apurahaan, integroivaan käytäntöön, kriittiseen ajatteluun ja tietoiseen toimintaan. Nämä opetussuunnitelman sitoumukset valmistelevat oppilaita ymmärtämään monimutkaisia yhteyksiä ja voimarakenteita, jotka ylläpitävät ja toistavat eriarvoisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta ja ryhtyvät toimiin yksilöllisten, sosiaalisten ja rakenteellisten muutosten edistämiseksi.

1) Sosiaalinen oikeudenmukaisuus

SSA tukee opiskelijoita analysoimaan eriarvoisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta vahvistavia yhteiskunnallisia, historiallisia, poliittisia, taloudellisia ja organisatorisia tekijöitä. Opiskelijat ja tiedekunta pitävät omaa ja muiden asemaa näissä rakenteissa arvostamalla sitä, miten identiteetit ja sidokset voivat leikata yhdisteen tai lieventää etuoikeutta ja sortoa. Pyrimme lisäämään pääsyä, mahdollisuuksia ja virastoa, jotta voimme purkaa sorron järjestelmät ja auttaa vastaamaan erilaisiin yksilöihin, perheisiin ja yhteisöihin, jotka ovat myötätuntoisia ja inhimillisiä.

2) Henkinen moniarvoisuus

Teollis- ja tekijänoikeuksien moniarvoisuus on keskeinen osa SSA: n opetusta. Opetussuunnitelma heijastaa tiedekuntamme henkistä monimuotoisuutta, jotka tulevat joukosta akateemisia aloja ja ammatteja ja edustavat erilaisia poliittisia näkökulmia. Tämä moniarvoisuus antaa opiskelijoille ja tiedekunnalle mahdollisuuden arvostaa useita tapoja tietää, kritisoida sitä, mitä pidetään tietona ja tutkimuksena, ja olla entistä kattavampia näkökulmia, joita ei ole perinteisesti keskitetty sosiaalityön opetussuunnitelmiin. Henkinen moniarvoisuus rohkaisee myös sosiaalisen oikeudenmukaisuuden käsitteen jatkuvaa kuulustelua, joka on keskeinen sosiaalityön tehtävä. Se tarjoaa myös työkaluja ja joustavuutta, jotta voimme osallistua tehokkaasti monenlaisiin yksilöihin, yhteisöihin ja yhteiskunnallisiin instituutioihin.

3) Osallistunut apuraha ja opetus

SSA: n tiedekunta on sitoutunut edistämään sosiaalista oikeudenmukaisuutta ja sosiaalista tasa-arvoa sitoutuneen apurahan ja koulutuksen avulla. SSA-apuraha syntyy vuorovaikutteisesta yhteistyöstä harjoittajien, päättäjien ja yhteisöjen kanssa. SSA: n tiedekunnan jäsenet yhdistävät aktiivisesti tutkimuksensa opetussuunnitelmiin ja opetukseen. Opiskelijat ovat koulutettuja tunnistamaan ja analysoimaan ihmisten kärsimysten ja sosiaalisen epäoikeudenmukaisuuden syitä, seurauksia ja lähestymistapoja.

4) Integroiva käytäntö

Opetussuunnitelmamme on rakennettu olettamukselle, että kaikkien sosiaalityöntekijöiden on ymmärrettävä muutosten liikkeelle saaminen ja toimittava yksilöiden, perheiden, yhteisöjen, organisaatioiden, julkisten laitosten sekä poliittisten ja taloudellisten järjestelmien sisällä. Alan ja luokkahuoneen kokemusten pohjalta opiskelijat kehittävät taitoja harjoitella useilla tasoilla. Lisäksi opiskelijoita opetetaan käyttämään integroivia kehyksiä, jotka ulottuvat mikro-makro-dikotomian ulkopuolelle.

5) Kriittinen ajattelu

Opiskelijat oppivat kyseenalaistamaan, arvioimaan, arvioimaan ja vastaamaan oletuksiin, väitteisiin ja arvoihin, mukaan lukien sosiaalitieteiden ja sosiaalityön tutkimuksiin. Opiskelija oppii pohtimaan erilaisia näkökulmia, arvioimaan huolellisesti heidän oletuksensa, pätevyytensä ja vaikutuksensa sekä tulemaan taitaviksi ja oivaltaviksi oman ajattelun arvioijiksi. Tämä prosessi sisältää pohdinnan siitä, kuinka omat yhteytensä ja identiteettinsä voivat johtaa sokkoihin kulmiin ja puolueellisuuksiin. Opiskelija oppii integroimaan kriittisen herkkyyden käytäntöön, jotta voidaan antaa mielekäs panos ammattiin, asiakaskuntaan ja sosiaalisten ongelmien analysointiin ja ratkaisemiseen.

6) teoria toimintaan

Opiskelijat valmistautuvat johtotehtäviin ja muutoksen hoitajiksi työskennellessään dynaamisissa sosiopoliittisissa ja verotuksellisissa tilanteissa satoissa tarkastetuissa kenttäharjoitteluissa Chicagossa ja sen lähialueilla. Chicagolla on rikas historia sosiaalisista uudistuksista, sosiaalipalveluinnovaatioista ja yhteisöjärjestelyistä, jotka antavat kontekstin ja jatkuvuuden opiskelijoiden kenttäkokemuksille. Kenttämalli tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoittaa kursseja ja kenttätyötä samanaikaisesti, haastamalla opiskelijat arvioimaan, ymmärtämään ja vastaamaan poikkeuksellisiin tarpeisiin, jotka tuovat ihmisiä kosketuksiin voittoa tavoittelemattomien, julkisten ja yksityisten virastojen kanssa.

Samanaikaisesti opiskelijat oppivat palvelemiensa ihmisten ja yhteisöjen valtavasta voimasta, sietokyvystä ja tiedosta. Opiskelijoita kannustetaan tunnistamaan käytännön kysymyksiä, jotka johtavat analyyseihin, tutkimuksiin ja uusiin lähestymistapoihin sosiaalisen syrjäytymisen lieventämiseksi yhteisöllisen kenttätyön avulla.

Vaikka pyrimme luomaan olosuhteet, jotka suurelta osin hylkäävät sosiaalialan ammatin tarpeen, ymmärrämme, että sosiaalipalveluohjelmat ja -organisaatiot palvelevat elintärkeitä turvaverkkotoimintoja ja voivat auttaa yhteiskunnallisissa muutoksissa kohti tasapuolisuutta ja sosiaalista oikeudenmukaisuutta. SSA: n tiedekunta tunnustaa, että keskisuuret interventiot ja ohjelmat auttavat harvoin yksilöitä, perheitä ja yhteisöjä. Samoin yhteiskunta on harvoin huonosti toteutettu tutkimus tai huonosti muotoiltu sosiaalipolitiikka. Siksi SSA pyrkii huippuosaamiseen käytännössä, opetuksessa ja stipendissä.

110567_pexels-photo-1096773.jpeg

Työpaikat työelämässä

SSA: n ainutlaatuisen integroidun opetussuunnitelman ja opiskelijakeskeisen urakeskuksen ansiosta valmistuneet nopeasti etenevät johtotehtäviin kliinisessä käytännössä, julkisissa ja yksityisissä sosiaalihuollon järjestöissä, yhteisön kehittämisorganisaatioissa, politiikan tutkimuslaitoksissa, hyväntekeväisyystoimistoissa ja akateemisessa ympäristössä.

Ihmiset

Sosiaalityö houkuttelee idealisteja: ihmiset, joilla on akuutti tietoisuus ihmisten kärsimyksistä ja epäoikeudenmukaisuudesta, ja ihmiset, joilla on vahva sitoutuminen tämän kärsimyksen ja epäoikeudenmukaisuuden vähentämiseen. SSA: ssa sinua ympäröivät kiihkeät, kunnianhimoiset ja älykkäät luokkatoverit, ja joihinkin kentän huippuajoista neuvotaan. Tämä on sinun yhteisösi.

Global Research

SSA tarjoaa opiskelijoille monenlaisia mahdollisuuksia oppia sosiaalipolitiikasta ja -käytännöstä kansainvälisesti: maailmanlaajuisesti keskittyvillä kurssilla pakolaisista, adoptiosta ja maahanmuutosta; kokemukselliset oppimismahdollisuudet Intiassa ja Kiinassa; ja uusi Global Social Development Practice -sertifikaattiohjelma.

Vaikutus yhteisöön ja kenttään

SSA: lla on suhteita yli 600 virastoon Chicagon alueella. Kenttäpaikat sijaitsevat lähes kaikissa Chicagon kaupunginosissa ja monissa sen lähiöissä. Asuessasi ja oppimalla yhdessä maailman suurimmista kaupungeista voit luoda uusia verkostoja kahdella kenttäpaikalla - käytännön, reaalimaista oppisopimuskoulutusta, joka asettaa sinut sosiaalisen muutoksen uraan.

110571_adult-beautiful-beauty-953430.jpg

Historia

SSA: n (SSA) yhteiskuntapalvelukoulu ei ole koskaan ollut aikaisemmin vuonna 1908, eikä se ole koskaan ollut pelkästään paikka oppia sosiaalisesta työstä. se on auttanut luomaan ja määrittelemään sosiaalityön ja sosiaalisen hyvinvoinnin alaa.

SSA: lla on historiallinen rooli yhtenä ensimmäisistä sosiaalityön kouluista Yhdysvalloissa, jonka perustajat tienraivaajat jättivät ammattiin pysyvän sitoutumisen sosiaalisen oikeudenmukaisuuden tavoitteluun ja ihmisten kärsimysten lieventämiseen tiukalla ja näyttöön perustuvalla tavalla. Vuonna 1924 Edith Abbottista ei vain tullut SSA: n ensimmäinen dekaani, vaan myös ensimmäinen naispuolinen dekaani kaikista tutkijakouluista Yhdysvalloissa - mikä avaa tietä monille sosiaalityön pioneereille ja naisille akateemisessa maailmassa.

Vaikka useimmat sosiaalityön varhaisopetukset keskittyivät käytännön koulutukseen ammattikouluttajille, SSA: n johtajat korostivat tarvetta myös vankalle pohjalle yhteiskuntatieteessä ja yhteiskunnallisessa tutkimuksessa. Ensimmäisen vuosikymmenen aikana Chicagon korkeakoulu- ja filantrooppinen tiedekunta ja opiskelijat tutkivat sellaisia asioita, kuten nuorten rikollisuutta, koulutusta, ammatillista koulutusta ja asumista Chicagon nopeasti kasvavassa kaupungissa. Vuonna 1920 tehty päätös yhdistää koulu ja Chicagon yliopisto avasi opiskelijoille yhteyden yhteiskuntatieteisiin.

Sittemmin vuosikymmeninä sosiaalisen tutkimuksen painopisteet ja yhteiskuntatieteiden oivallusten soveltaminen inhimillisten ongelmien ratkaisemiseen ovat jatkuneet. Tähän pyrkimykseen on ratkaisevan tärkeää vuonna 1927 perustettu sosiaalipalveluiden tarkastelu, jonka tarkoituksena on avata "tieteellisiä keskusteluja ongelmista, jotka liittyvät sosiaalisen työn eri osa-alueisiin". SSA: n tavoin sosiaalipalveluiden katsaus on heijastanut sosiaalisen hyvinvoinnin alaa, mutta se on auttanut sitä muokkaamaan. Se säilyy alansa johtavana lehdenä.

SSA: n varhaisessa tutkimuksessa oli erillinen julkinen politiikka. Esimerkiksi äitien ja lasten asemaa koskevat tutkimukset loivat perustan kansakunnan sosiaaliturvajärjestelmään liittyville säännöksille 1930-luvulla. 1940-luvulta lähtien SSA-energiat kääntyivät itse sosiaalityön ammatin ongelmiin. Tällaiset tiedekunnan jäsenet, kuten Charlotte Towle ja Helen Harris Perlman, käyttivät ego-psykologian oivalluksia asiatyöhön ja kehittivät yleisen tapausten opetussuunnitelman, josta tuli malli sosiaalityön koulutuksesta. Viimeaikaiset tiedot suoran käytännön perinteistä ovat sisällyttäneet Laura Epsteinin ja William Reidin työn tehtäväkeskeisen lähestymistavan suunnitteluun ja testaamiseen. "Tehtäväkeskeinen hoito" oli ensimmäinen teoria ja tutkimuspohjainen sosiaalisen työn malli, ja tämä lähestymistapa on yksi perustana näyttöön perustuvalle käytännölle. Koulu on siten ainutlaatuinen asema edelläkävijänä sekä politiikan tutkimuksessa että innovatiivisten sosiaalisen työn käytäntöjen kehittämisessä.

SSA jatkaa nykyään sosiaalisten ja käyttäytymistieteiden, tutkimuksen ja politiikan ja käytännön todellisen maailman välisten yhteyksien luomista. Tiedekunta on peräisin sosiaalityön, psykologian, sosiologian, poliittisen tieteen, yleisen järjestyksen, kansanterveyden, talouden, maantiede ja antropologian aloista. Koulun tutkimus heijastaa tätä monimuotoisuutta. Tiedekuntamme tekee yhteistyötä yliopistossa ja koko akateemisen yliopiston sisällä konkreettisten ratkaisujen löytämiseksi reaalimaailman ongelmiin.

SSA: n tiedekunta on kunnioitettu Valkoisen talon fellows, Fulbright Fellows ja Kellogg Fellows. Niillä on vahvat siteet sekä julkisiin että yksityisiin hyvinvointielimiin sekä paikallisiin, valtion ja kansallisiin hallituksiin. Niiden joukossa on esimerkiksi talousarvion puhemiehistön entinen jaoston päällikkö, entinen terveys-, koulutus- ja hyvinvointiosaston sihteeri sekä entinen väliaikainen Chicagon julkisten koulujen opetusjohtaja. Tiedekunnan jäsenet ovat antaneet asiantuntemuksensa pitkille kansallisille ja valtakunnallisille valiokunnille, jotka käsittelevät alaikäisten oikeudenmukaisuutta, mielenterveyttä, ikääntymistä ja lasten hyvinvointia.

SSA: n tiedekunta ja alumnit ovat olleet ja ovat edelleen kansallisesti ja kansainvälisesti tunnettuja johtavimmista ja lahjakkaimmista johtajista, jotka käsittelevät aikamme suuria sosiaalisia ongelmia.

Rankingit

SSA on yksi maailman parhaista sosiaalityön ja sosiaalihuollon kouluista ja ikätoverimme ovat aina pitäneet meitä yhtenä parhaista.

Sijainnit

  • Chicago

    Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice, 969 E. 60th St., IL 60637, Chicago

Kysymyksiä